The Lotus Loves People Daily

COLLECTIE TROPENMUSEUM Europees stel in de och...

Image via Wikipedia

In mijn vorige bericht heb ik melding gemaakt van paper.li die een krant voor je genereert aan de hand van de tweets van de mensen die je volgt op Twitter. Als er een link in een tweet staat naar een blog dan lijkt het erop dat het een artikel wordt in de krant.

Ook merkte ik dat er secties worden aangemaakt als er hashtags in de tweet staan. Dit laatste kan weer van belang zijn om iets onder de aandacht wil brengen.

Ik wil dit testen met dit bericht door #appligate en #lotuslovespeople in mijn tweet te zetten.

De twee kranten zijn:

Beide kranten worden ’s morgens om 8.00 uur vernieuwd en automatisch getweet.

Ben benieuwd.

Comments
One Response to “The Lotus Loves People Daily”
  1. Rob Bontekoe zegt:

    Het automatisch tweeten heb ik voor The AppliGate Daily uitgezet, omdat er in de tweet naar @auteurs wordt verwezen die dan ongevraagd een tweet ontvangen. Je kunt zelf aangeven dat je een melding wilt ontvangen door ‘Alert me’ aan te zetten.

    Voor The Lotus Loves People Daily ook uitgezet. Je kan wel een abonnement nemen door Alert me aan te zetten.

Geef een reactie

