WordPress op LinkedIn

Amalfi

Amalfi

Druk bezig met het experimenten met LinkedIn. Mijn blog staat er nu op.

Plaatjes uploaden gaat ook goed. Deze foto heb ik in 2007 van af het water gemaakt van het stadje Almalfi toen we op vakantie in Italie waren. Ik kan iedereen de Amalfikust aanbevelen, zo mooi is het daar.

SlideShare is een andere widget die op mijn LinkedIn pagina staat. Je vind er een presentatie over Domno 8.5 en Eclipse.

Mijn geluidsvolume probleem met DualPhone is ook opgelost. Pijltje omhoog of omlaag!

Geef een reactie

